מסיבת פורים לילדי עמותת עלה עם תחפושות הזמר במסכה

ילדי 'עלה' חגגו יומיים של הפנינג פורים עליז ושמח במיוחד עם המסכות של התוכנית "הזמר במסכה" (קשת 12). הילדים זכו גם להופעה של הזמר והיוצר עקיבא • יהודה מרמורשטיין, מנכ"ל 'עלה': "משנכנס אדר מרבים בשמחה, והחיוך לא ירד מפניהם של הילדים"

ילדי 'עלה' חגגו בסניפי הרשת במרכז 'עלה מוריה' בגדרה ובמרכז עלה בבני ברק את מסיבת הפורים השנתית עם הדמויות המוכרות מהתכנית ’הזמר במסכה’ – הרוגלך, האיילה, הפופקורן, הקרמבו והשנאוצר, אשר באו להופעה מרגשת ושמחה במיוחד אודות לפרגון של אנשי ’קשת’ שעשו מעל ומעבר כדי לשמח את הילדים.
במהלך ההפנינג במרכז עלה מוריה בגדרה, בארגונה של לירון כהן רכזת התרבות והפנאי, לבשו בנות השירות הלאומי המתנדבות ברשת 'עלה' את התחפושות, ושימחו את הילדים בריקודים משותפים והמון חיוכים.

רגע מרגש התרחש בקמפוס המרכזי בבני ברק, כאשר במהלך המסיבה הפריחו הילדים יונים לבנות לתפילה וברכה לשלום באוקראינה, אמרו פרק תהילים והתפללו על היהודים שנמצאים באזורי הלחימה.

לקראת סיום האירוע הפתיע הזמר והיוצר עקיבא תורג'מן ושר עם הילדים שירי פורים ושירים שלו שהילדים שומעים בכיתה לאורך השנה.

יהודה מרמורשטיין, מנכ"ל ומייסד רשת 'עלה': "משנכנס אדר מרבים בשמחה, והחיוך לא ירד מפניהם של הילדים. המסכות האלה עשו טוב על הלב של כולנו, ואני מודה לכל מי שלקח חלק בהצלחת ההפנינג המרגש – 'קשת', הזמר עקיבא וכמובן נשות הצוות ובנות השירות המסורות שעשו מעל ומעבר כדי שהאירוע יתקיים על הצד הטוב ביותר".

שתפו את הפוסט:

פוסטים נוספים

סיום שנה מיוחד ב'עלעלים'
סיום שנה ב"עלעלים". בתמונה (מימין): אבי איגרמן- מנהל קהילה חפץ חיים; שמעון רבינוביץ', חבר הנהלה בעמותת 'עלה מוריה'; שי רייכנר, ראש מועצה...

להמשך קריאה >

שבת מיוחדת בעלה מוריה
שיתוף פעולה מרגש בין המסגרות בעמותת 'עלה מוריה' לאנשים עם מוגבלויות. בנות התוכניות 'עלי' ו'עלמיא', השוכנות בקריית החינוך גבעת וושינגטון ונועדו להכין...

להמשך קריאה >

מקבלים את השבת במעון עלה מוריה
בכל יום חמישי במעון עלה מוריה, מזמינים את השבת על ידי עריכת שולחן ופרישת הסמלים המייצגים אותה. יין ענבים, חלה קלועה, כוסות...

להמשך קריאה >