חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שלום, עלה: ראש הרשות לפיתוח כלכלי בחברה הערבית הגיע לביקור בקמפוס רשת 'עלה'

מר חסאן טואפרה, ראש הרשות לפיתוח כלכלי בחברה הערבית, במשרד לשוויון חברתי, הגיע יחד עם צוותו לסיור בקמפוס החדש של עמותת 'עלה' – הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות, הממוקם בצפון בני ברק.

את פניהם של האורחים קיבל מייסד ומנכ"ל הרשת יהודה מרמורשטיין.

במהלך הסיור, קיבל מר טואפרה סקירה על הפעילות הענפה של הרשת, המעניקה כבר 40 שנה רצף שירותים בתחום השיקום, הדיור והחינוך, לילדים ואנשים עם מוגבלויות, בכל רמות התפקוד, בכלל מרכזי 'עלה' ברחבי הארץ.

כמו כן, התרשם טואפרה מהתוכנית להקמת המרכז הרפואי-שיקומי החדש של רשת 'עלה' בעיר רמלה, אשר מתוכנן לשרת את כלל האוכלוסיות המתגוררות בעיר המעורבת, ללא הבדלי דת, גזע ומין.

ראש הרשות שוחח עם צוות העובדים, נפגש עם המתנדבים והילדים השוהים במקום, והתרשם מרמת הטיפול הגבוהה בכלל המסגרות הפועלות בקמפוס.

"אתם נוגעים בלב שלי. הערכים המנחים אתכם הם שוויון ערך האדם, אתם מיישרים מבט לקושי, לצורך ולרצון ונותנים מענה עצום. התרשמתי והתרגשתי עד מאד ואעשה ככל שביכולתי לסייע בידכם", אמר טואפרה בסיום הביקור.

שתפו את הפוסט:

יחד נשנה חיים!

אנו, במרכזי רשת 'עלה' משקמים ומקדמים את הילדים והאנשים על המוגבלויות, כבר 40 שנה. 24/7 ללא הפסקה.
אנו עושים זאת בזכותכם, בזכות הכוח שאתם מעניקים לנו. בזכות החיבוק החם והאוהב בו אתם עוטפים אותנו. בלעדיכם לא היינו יכולים להעניק להם איכות חיים.
היו שותפים עמנו, ועזרו לנו להמשיך ולשנות חיים!