חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צפו: דובוני החלמה שימחו את ילדי 'עלה'

עובדי חברת 'מיקרו פוקוס' בשיתוף עם עמותת 'דובוני החלמה' חילקו דובוני פרווה לילדי עמותת 'עלה' – הרשת הלאומית לטיפול וקידום ילדים ואנשים עם מוגבלויות בקמפוס המרכזי של הרשת בבני ברק.

עמותת 'דובוני החלמה' הינה עמותה המסייעת לילדים ואנשים המאושפזים במרכזים רפואיים באמצעות חלוקת דובוני פרווה המגיעים עם 'הוראות חיבוק' ייחודיות: "לחבק שלוש פעמים ביום, עשר דקות בכל פעם"… הדובונים מסייעים רבות בטיפול ושיקום ומאפשרים ליהנות מחיבוק חם ואוהב.

הילדים שמחו מאד לקבל את דובוני הפרווה הרכים, חיבקו אותם ונהנו מאוד, עובדי החברה התרגשו לחלק את הדובונים לילדים: "כשהילד קיבל ממני את הדובי והעניק לו חיבוק עמדו לי דמעות בזוויות העיניים", אמרה אחת העובדות בהתרגשות.

אילנה קונסטנטינובסקי, מנכ"לית 'דובוני החלמה', אמרה בסיום הפעילות: "בדרך כלל אנחנו מחלקים בבתי רפואה, אבל לבוא לכאן היום ולראות את האושר והשמחה על פניהם של הילדים המיוחדים, גרם לי להתרגשות לא רגילה. נשמח לבוא שוב ולקיים פעילות דומה בכל המרכזים של רשת עלה".

שתפו את הפוסט:

יחד נשנה חיים!

אנו, במרכזי רשת 'עלה' משקמים ומקדמים את הילדים והאנשים על המוגבלויות, כבר 40 שנה. 24/7 ללא הפסקה.
אנו עושים זאת בזכותכם, בזכות הכוח שאתם מעניקים לנו. בזכות החיבוק החם והאוהב בו אתם עוטפים אותנו. בלעדיכם לא היינו יכולים להעניק להם איכות חיים.
היו שותפים עמנו, ועזרו לנו להמשיך ולשנות חיים!