חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נוער בסיכוי: מנהלי תוכנית '360° לילדים ונוער בסיכון' ביקרו בקמפוס 'עלה'

עובדים סוציאליים ומנהלי מחוז תל אביב בתוכנית '360° – התוכנית הלאומית לילדים ולנוער בסיכון' – המשותפת למשרדי הרווחה, החינוך, הבריאות, העלייה והקליטה, ביטחון פנים ומרכז השלטון המקומי – הגיעו לביקור בקמפוס החדש של עמותת 'עלה' – הרשת הלאומית לטיפול וקידום ילדים ואנשים עם מוגבלויות, הממוקם בצפון בני ברק.

במהלך הסיור בקמפוס המפואר, המשתרע על פני 11,000 מ"ר, קיבלו האורחים סקירה מאת מייסד ומנכ"ל 'עלה', יהודה מרמורשטיין, על הפעילות הענפה של הרשת, המעניקה כבר 40 שנה רצף שירותים בתחום השיקום, הדיור והחינוך, לילדים ואנשים עם מוגבלויות, בכל רמות התפקוד, בכלל מרכזי הרשת ברחבי הארץ.

המנהלים והעובדים הסוציאליים נפגשו עם צוות העובדים, המתנדבים והילדים השוהים במקום, והתרשמו מרמת הטיפול הגבוהה ומהעובדה שהמרכז מטפל בכל סוגי המוגבלויות ללא הבדלי דת, גזע או מגדר. האורחים עמדו על האפשרות לשלב נערים בסיכון בעבודה התנדבותית עם הילדים והנערים עם המוגבלויות.

יהודה מרמורשטיין אמר בדבריו למנהלים, כי "המייחד אותנו כעם, זו העובדה שעל אף שאנו מחולקים לקבוצות ותתי קבוצות, ברוב המקרים אנחנו יודעים לאהוב ולהכיל את השונה מאיתנו וזה מה שהופך את העולם שלנו למקום טוב יותר. הילדים והנוער בסיכון הינם מלאי אהבה ורצון טוב הכלואים בתוכם, אם נדע לחבר אותם לילדים ונערים עם מוגבלויות, ונאפשר להם לתת מעצמם ולהתנדב, כל הטוב שבהם ייצא החוצה".

הממונה על מחוז תל אביב בתוכנית, גב' חלי ברזילי, אמרה: "במהלך הסיור נוכחנו לראות את הרצון להעניק בכל אחת מהכיתות ובכל פרט, עד הפרטים הקטנים. אני נפעמת אל מול עוצמות הנתינה והאהבה של רשת 'עלה' והצוות המסור".

שתפו את הפוסט:

יחד נשנה חיים!

אנו, במרכזי רשת 'עלה' משקמים ומקדמים את הילדים והאנשים על המוגבלויות, כבר 40 שנה. 24/7 ללא הפסקה.
אנו עושים זאת בזכותכם, בזכות הכוח שאתם מעניקים לנו. בזכות החיבוק החם והאוהב בו אתם עוטפים אותנו. בלעדיכם לא היינו יכולים להעניק להם איכות חיים.
היו שותפים עמנו, ועזרו לנו להמשיך ולשנות חיים!