חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ממעוף לתקווה: יו"ר הסתדרות המעו"ף פגש את ילדי 'עלה'

יו"ר הסתדרות המעו"ף, האיגוד המקצועי של ההסתדרות הכללית, גיל ברטל, הגיע יחד עם הילה קניסטר-בר דוד, מנכ"לית שחר-און – העמותה לקידום מקצועי וחברתי בהסתדרות המעו"ף, לסיור בקמפוס החדש של עמותת 'עלה' – הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות, הממוקם בצפון בני ברק.

את פניהם של האורחים קיבלו נשיא 'עלה' רו"ח ראובן שיף ומייסד ומנכ"ל רשת 'עלה' יהודה מרמורשטיין.

במהלך הסיור בקמפוס המפואר, קיבלו האורחים סקירה מקיפה על הפעילות הענפה של הרשת, המעניקה כבר 40 שנה רצף שירותים בתחום השיקום, הדיור והחינוך, לילדים ואנשים עם מוגבלויות, בכל רמות התפקוד, בכלל מרכזי 'עלה' ברחבי הארץ.

במהלך הסיור שוחחו האורחים עם צוות העובדים, נפגשו עם המתנדבים והילדים השוהים במקום, והתרשמו מרמת הטיפול הגבוהה בכלל המסגרות הפועלות בקמפוס.

"זכיתי לבקר במקדש האנושיות. כשבחוץ הכל סוער כאן בבית שמים דגש על הפרט, הרווחה והאנושיות!", אמר גיל ברטל בסיום הביקור.

הילה קניסטר בר-דוד בחרה לצטט שיר המבטא את תחושותיה בסיום הביקור: "נפלא כוחו של אדם המביט בניצן ורואה בו את הפרח, אשרי האדם המבין כי גם הניצן המתקשה להיפתח ראוי לפרוח", אמרה והוסיפה: "הביקור היום היה מעורר השראה, אני בטוחה כי זוהי תחילתה של חברות נפלאה".

שתפו את הפוסט:

יחד נשנה חיים!

אנו, במרכזי רשת 'עלה' משקמים ומקדמים את הילדים והאנשים על המוגבלויות, כבר 40 שנה. 24/7 ללא הפסקה.
אנו עושים זאת בזכותכם, בזכות הכוח שאתם מעניקים לנו. בזכות החיבוק החם והאוהב בו אתם עוטפים אותנו. בלעדיכם לא היינו יכולים להעניק להם איכות חיים.
היו שותפים עמנו, ועזרו לנו להמשיך ולשנות חיים!