חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לא עוזבים ידיים: צוות ועדת העזבונות הגיע לביקור בקמפוס 'עלה'

צוות ועדת העזבונות במשרד המשפטים בראשות מנהלת הועדה הגב' אורטל בן שימול הגיעו לביקור בקמפוס החדש של עמותת 'עלה' – הרשת הלאומית לטיפול וקידום ילדים ואנשים עם מוגבלויות, שהוקם בצפון בבני ברק.

בביקור השתתפו כאמור מנהלת הועדה אורטל בן שימול יחד עם סגנה אבי מור, חשב הועדה ורכזת הועדה, אשר באו לעמוד מקרוב על פעילות הצוות המקצועי, ולראות כיצד מתנהלת הפעילות עם התלמידים והמטופלים בכל שכבות הגיל.

במהלך הסיור בקמפוס המפואר, המשתרע על פני 11,000 מ"ר, ואשר הוקם בין היתר בסיועה הנדיב של ועדת העזבונות במשרד המשפטים, קיבלו האורחים סקירה מאת מייסד ומנכ"ל 'עלה', יהודה מרמורשטיין, על הפעילות הענפה של הרשת, המעניקה כבר 40 שנה רצף שירותים בתחום השיקום, הדיור והחינוך, לילדים ואנשים עם מוגבלויות, בכל רמות התפקוד, בכלל מרכזי הרשת ברחבי הארץ.

חברי הועדה נפגשו עם הצוות, המתנדבים והילדים השוהים במקום, שמעו מהצוותים על האתגרים איתם הם מתמודדים, והתרשמו מרמת הטיפול הגבוהה בכלל המסגרות הפועלות בקמפוס.

שתפו את הפוסט:

יחד נשנה חיים!

אנו, במרכזי רשת 'עלה' משקמים ומקדמים את הילדים והאנשים על המוגבלויות, כבר 40 שנה. 24/7 ללא הפסקה.
אנו עושים זאת בזכותכם, בזכות הכוח שאתם מעניקים לנו. בזכות החיבוק החם והאוהב בו אתם עוטפים אותנו. בלעדיכם לא היינו יכולים להעניק להם איכות חיים.
היו שותפים עמנו, ועזרו לנו להמשיך ולשנות חיים!