חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"חדשנות חשובה, אך העיקר שזה בא מהלב"

ביקרנו בקמפוס החדש של רשת 'עלה' בצפון בני ברק, הכולל בנוסף לבית ספר לחינוך מיוחד ומרכז הידרותרפי המתקדם בישראל, גם אשכול גנים ומעון יום שיקומי עבור יותר מ-110 פעוטות וילדים עם מוגבלויות מגוונות. צפו.

אשכול הגנים ומעונות היום השיקומיים של רשת 'עלה' בצפון בני ברק נכנסו באחרונה לקמפוס חדש, מאובזר ומפואר. פגשנו שם את הצוות המספר על ייחודו של המקום, המאכלס כ-60 פעוטות במעון ועוד כ-50 ילדים בגנים, המאובחנים בעיכוב התפתחותי כזה או אחר.

סיגלית משעלי, מנהלת אשכול הגנים 'צעד ליעד', מספרת על עשרה גנים המרוכזים בקומה אחת עם הציוד המתקדם ביותר ופורץ הדרך, לרווחתם של הילדים והתקדמותם ולסיוע להורים.

הצוותים כוללים מומחיות פרא-רפואיות, קלינאיות תקשורת, פיזיותרפיסטיות, מרפאות בעיסוק ועוד, "כולן מקצועיות וותיקות".

מכל כיתת גן ומעון יוצאת חצר, חדרי הכושר שבקמפוס הותאמו בהתאמה מיוחדת לצורכי הילדים, עם אביזרים מונגשים, והמרחבים שבקמפוס החדש מאפשרים את השימוש המיטבי במכשור המיוחד.

"זהו קמפוס לתפארת, מודל לחיקוי עבור מקומות רבים", אומרת משעלי.

במרחבי הקמפוס הענק ניתן לראות את הילדים העושים שימוש בציוד החדשני, הליכונים חשמליים המתקדמים ביותר, טאבלטים, מערכות מיקוד מבט ועזרים חדשניים נוספים שנועדו לקדם את הילדים באופן היעיל ביותר, בעזרת צוות מקצועי ומיומן שאינו חוסך מאמץ ומחשבה על מנת להביא את הילדים לתוצאות האיכותיות ביותר.

"יש פה לב ונשמה וכל מי שנכנס לפה מרגיש את זה. העובדות מרגישות כמו אימא שניה של הילדים ונותנות את כל מה שהן יכולות. זה הכי חשוב, כי אפשר לתת את כל הטיפולים ואת החדשנות והמקצועיות, אבל הכי חשוב לתת את זה מכל הלב והנשמה והחיבור לילדים", אומרת שרי ורטהיימר, מנהלת מעון היום השיקומי.

בואו להיות שותפים בפעילות המבורכת של רשת עלה

שתפו את הפוסט:

יחד נשנה חיים!

אנו, במרכזי רשת 'עלה' משקמים ומקדמים את הילדים והאנשים על המוגבלויות, כבר 40 שנה. 24/7 ללא הפסקה.
אנו עושים זאת בזכותכם, בזכות הכוח שאתם מעניקים לנו. בזכות החיבוק החם והאוהב בו אתם עוטפים אותנו. בלעדיכם לא היינו יכולים להעניק להם איכות חיים.
היו שותפים עמנו, ועזרו לנו להמשיך ולשנות חיים!