חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בכירי רשות המיסים סיירו והתרגשו בקמפוס החדש של רשת 'עלה' בצפון בני ברק

מנהל רשות המיסים ערן יעקב וסמנכ"לית חטיבת החקירות והמודיעין הגב' ורד חדד-עורקבי הגיעו הבוקר, יחד עם עשרות מנהלי ובכירי משרדי חקירות ומודיעין במס הכנסה ומע"מ, לביקור מיוחד בקמפוס המפואר של עמותת עלה – הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות, הממוקם בצפון בני ברק.

את פניהם של האורחים הנכבדים קיבלו נשיא 'עלה' רו"ח ראובן שיף וחברי נשיאות עלה רון חכם ומישאל כהן, שניהם בכירים לשעבר ברשות המיסים.

בכירי הרשות סיירו בכלל המסגרות הפועלות בקמפוס, התרשמו ממעונות היום השיקומיים, גני הילדים ובית הספר לחינוך מיוחד, וכן מהמרכז ההידרותרפי ומכון הכושר מהמתקדמים בישראל, המותאמים במיוחד לאנשים עם מוגבלויות.

האורחים שוחחו עם הצוותים הרפואיים והחינוכיים המטפלים בילדים ואף התרגשו לפגוש את הילדים המיוחדים.

ראש רשות המיסים, ערן יעקב, תיאר בדבריו את הקשר האישי שלו לעמותה, הנמשך זה מספר שנים, ואמר, כי "הנתינה והעזרה לחברה היא חלק חשוב בעבודתה של רשות המיסים, מרחיב את הלב ומרגש לראות את העשייה היומיומית עבור ילדים עם מוגבלויות".

נשיא 'עלה' רו"ח ראובן שיף, אשר ליווה את הסיור המיוחד, תיאר באוזניהם של אנשי רשות המיסים את העבודה החיונית על מנת לספק לילדים עם המוגבלויות את המעטפת הרפואית, השיקומית והטיפולית לה הם זקוקים, בירך את על העשייה החשובה ועל חיזוק הקשר לעמותת עלה.

שתפו את הפוסט:

יחד נשנה חיים!

אנו, במרכזי רשת 'עלה' משקמים ומקדמים את הילדים והאנשים על המוגבלויות, כבר 40 שנה. 24/7 ללא הפסקה.
אנו עושים זאת בזכותכם, בזכות הכוח שאתם מעניקים לנו. בזכות החיבוק החם והאוהב בו אתם עוטפים אותנו. בלעדיכם לא היינו יכולים להעניק להם איכות חיים.
היו שותפים עמנו, ועזרו לנו להמשיך ולשנות חיים!