Search
Close this search box.

המרכז הרפואי שניידר ורשת 'עלה' ישתפו פעולה בתחום הטיפול בילדים עם מוגבלויות

מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים בביקורה בקמפוס 'עלה': "הילדים המיוחדים זוכים כאן למעטפת טיפולית ושיקומית מושלמת ומלאת מסירות ואהבה"
ד"ר אפרת ברון-הרלב, מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל, הגיעה יחד עם המנהלת האדמיניסטרטיבית של המרכז הרפואי, גב' עדי ריינזילבר, לסיור בקמפוס החדש של עמותת 'עלה' – הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות, הממוקם בצפון בני ברק.
את פניהן של האורחות קיבלו נשיא 'עלה' רו"ח ראובן שיף יחד עם מייסד ומנכ"ל הרשת יהודה מרמורשטיין.
במהלך הסיור בקמפוס המפואר, קיבלו האורחות סקירה על הפעילות הענפה של הרשת, המעניקה כבר 40 שנה רצף שירותים בתחום השיקום, הדיור, התעסוקה והחינוך, לילדים ואנשים עם מוגבלויות, בכל רמות התפקוד, בכלל מרכזי 'עלה' ברחבי הארץ.
ד"ר הרלב התרשמה מהרמה הגבוהה, ההיקף ואיכות הטיפולים להם זוכים הילדים, וכן משיטות הטיפול החדשניות ופורצות הדרך אותן משלבת 'עלה' בתוכניות השיקומיות.
לאחר ששוחחה עם הצוותים הרפואיים והחינוכיים אמרה ד"ר הרלב: "האור והברק ניכרים על פניהם של הילדים המיוחדים, שזוכים כאן למעטפת טיפולית ושיקומית מושלמת ומלאת מסירות ואהבה".
בתום הסיור סוכם על שיתוף פעולה בין רשת 'עלה' למרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל, במסגרתו יבואו צוותים מהמרכז הרפואי לסיורים במרכזי 'עלה' על מנת ללמוד מקרוב על שיטות הטיפול המצליחות והמגוונות, ובמקביל, צוותים של רשת 'עלה' יבואו להחכים מהידע והניסיון של הצוות הרפואי במרכז שניידר.

שתפו את הפוסט:

יחד נשנה חיים!

אנו, במרכזי רשת 'עלה' משקמים ומקדמים את הילדים והאנשים על המוגבלויות, כבר 40 שנה. 24/7 ללא הפסקה.
אנו עושים זאת בזכותכם, בזכות הכוח שאתם מעניקים לנו. בזכות החיבוק החם והאוהב בו אתם עוטפים אותנו. בלעדיכם לא היינו יכולים להעניק להם איכות חיים.
היו שותפים עמנו, ועזרו לנו להמשיך ולשנות חיים!