חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שר הרווחה והביטחון החברתי להנהלת רשת 'עלה': "צריך לשכפל אתכם"

שר הרווחה והביטחון החברתי ח"כ מאיר כהן הגיע לסיור בקמפוס החדש של עמותת 'עלה' – הרשת הלאומית לטיפול וקידום ילדים ואנשים עם מוגבלויות, הממוקם בצפון בני ברק, על מנת לבחון מקרוב את האתגרים וההתמודדויות בטיפול באוכלוסיה עם מוגבלויות.

יחד עם השר השתתפו בסיור: ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, תא"ל (במיל.) ניר ברקן – לשעבר סגן מפקד חיל האוויר, תא"ל (במיל.) דרור קשתי – לשעבר ראש מערך הסייבר של צה"ל, עורכת הדין ציפורה בליצר, חבר נשיאות 'עלה' מר מישאל כהן – לשעבר ראש אגף חקירות במס הכנסה, מנהלת שירות דיור תומך ליליאן שפרן, צוות משרד הרווחה ואורחים נוספים.

את פני השר והאורחים קיבלו מייסד ומנכ"ל רשת 'עלה' יהודה מרמורשטיין ונשיא 'עלה' רו"ח ראובן שיף.

במהלך הסיור בקמפוס המפואר, המשתרע על פני 11,000 מ"ר, קיבלו השר וצוותו סקירה על הפעילות הענפה של הרשת, המעניקה כבר 40 שנה רצף שירותים בתחום השיקום, הדיור והחינוך, לילדים ואנשים עם מוגבלויות, בכל רמות התפקוד, בכלל מרכזי 'עלה' ברחבי הארץ.

השר שוחח עם צוות העובדים, נפגש עם המתנדבים והילדים השוהים במקום, והתרשם מרמת הטיפול הגבוהה בכלל המסגרות הפועלות בקמפוס, לצד התרשמותו ממעונות היום השיקומיים 'יד לטף' אשר מפוקחים על ידי משרד הרווחה והביטחון החברתי. כמו כן ביקר השר במרפאת השיניים הייחודית לטיפול בילדים ואנשים עם מוגבלויות, הפועלת בשטח הקמפוס, וסקר את התוכנית להקמת מכון CT ייחודי לרפואת שיניים בחודש הקרוב.

בדבריו למנהלי רשת 'עלה' אמר השר: "אני רואה את הילדים האלו וזה לוקח אותי בראש למקום אחד: האם אני בטוח שהילדים האלו מקבלים את כל מה שמגיע להם כמו כל אחד אחר? לצערי, התשובה היא לא, אבל אסור לנו להשאיר את המצב כמות שהוא. אפעל לשכפל ולהעתיק את המודל המצליח של רשת 'עלה' לכל רחבי הארץ, ואדאג לכך שכל מוסד לילדים ואנשים עם מוגבלויות יקבל מימון מלא מתקציבי הממשלה. מהיום הראשון אמרתי לחבריי בממשלה: אנחנו לא מוציאים על רווחה, אנחנו משקיעים ברווחה! ישנו הבדל גדול בין הוצאה להשקעה, וחשוב שנשקיע בנשמות הללו".

בסיום הביקור הוענק לשר 'אות עלה' כהוקרה על פועלו הרב למען ילדים ואנשים עם מוגבלויות ולמען ילדי 'עלה'.

שתפו את הפוסט:

יחד נשנה חיים!

אנו, במרכזי רשת 'עלה' משקמים ומקדמים את הילדים והאנשים על המוגבלויות, כבר 40 שנה. 24/7 ללא הפסקה.
אנו עושים זאת בזכותכם, בזכות הכוח שאתם מעניקים לנו. בזכות החיבוק החם והאוהב בו אתם עוטפים אותנו. בלעדיכם לא היינו יכולים להעניק להם איכות חיים.
היו שותפים עמנו, ועזרו לנו להמשיך ולשנות חיים!