חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בכירים מהמגזר העסקי והציבורי בביקור משותף ברשת 'עלה'

בכירים מהמגזר העסקי והציבורי בביקור משותף ברשת 'עלה'

ביקור משותף ורב רושם נערך היום בקמפוס החדש של רשת 'עלה' בצפון בני ברק, בו לקחו חלק בכירים מהמגזר העסקי והציבורי בעבר ובהווה.

במשתתפים: מפכ"ל המשטרה לשעבר, רוני אלשיך; ראש המל"ל לשעבר, מאיר בן-שבת; ראש מערך הסייבר הלאומי לשעבר, יגאל אונא; רון חכם, סמנכ"ל רשות המיסים לשעבר; מנכ"ל משרד הפנים לשעבר ובכיר רשות המסים, מר אוסקר אבו ראזק; ניר גלבוע, בעלים ויו"ר חברת 'צוות 3'; עו"ד דב אלטר; מר אבי עובדיה; נתן ישראלי, המשנה למנכ"ל 'קולטורה'; זאב לבנון, סמנכ"ל 'סופר פארם'; מר משה פרל; ומר משה פרץ.

את פני הבאים קיבלו ואירחו נשיא רשת 'עלה' רו"ח ראובן שיף, ויהודה מרמורשטיין מייסד ומנכ"ל הרשת.

ראובן שיף ציין בדבריו, כי "התלכיד של האנשים שהשתתפו בביקור הוא זה שמסמל, כי חברה בעלת חוסן חברתי חזק היא תנאי הכרחי לחוסנה של המדינה.

"כולכם שגרירים של ילדי רשת 'עלה' ואני בטוח כי כל אחד מכם יעשה את המיטב על מנת לשפר את איכות חייהם של ילדי 'עלה' ומשפחותיהם".

יהודה מרמורשטיין אמר, כי "בזכות חברים יקרים כמוכם הצלחנו להביא את רשת 'עלה' למקום שבו היא נמצאת כיום, כרשת הלאומית לטיפול וקידום ילדים ואנשים עם מוגבלויות, עם מרכזים ברחבי הארץ ושורת תקנות וחוקים שהפכו את חייהם של הילדים עם המוגבלויות לחיים טובים יותר. אבל אנחנו לא עוצרים, ובכל רגע ניצבים בפני אתגרים חדשים ומורכבים עוד יותר. הרוח הגבית והסיוע המגוון שאנו מקבלים מאנשי המגזר העסקי והציבורי בישראל מאפשר לנו להמשיך להצמיח תקווה".

שתפו את הפוסט:

יחד נשנה חיים!

אנו, במרכזי רשת 'עלה' משקמים ומקדמים את הילדים והאנשים על המוגבלויות, כבר 40 שנה. 24/7 ללא הפסקה.
אנו עושים זאת בזכותכם, בזכות הכוח שאתם מעניקים לנו. בזכות החיבוק החם והאוהב בו אתם עוטפים אותנו. בלעדיכם לא היינו יכולים להעניק להם איכות חיים.
היו שותפים עמנו, ועזרו לנו להמשיך ולשנות חיים!